Přišla Vám poničená zásilka?
Způsob dopravy
Zboží posílám Českou poštou, jako řádně pojištěný Křehký Balík do ruky. Abych předešla poničení výrobků při transportu, ani drobné věci neposílám v obálkách. Balím pečlivě do bublin a vzduchových polštářků. Při doručení viditelně poničeného balíku – zásilku odmítněte převzít nebo ji rozbalte přímo před doručovatelem či na pobočce pošty. Pokud zjistíte, že je zboží rozbité až po převzetí, postupujete podle platných Obchodních podmínek České pošty – balík reklamujete buď osobně na poště do 2 pracovních dnů od doručení nebo lze i on-line na stránkách pošty.
https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace https://www.ceskaposta.cz/documents/10180/282441/ostatni_sluzby.pdf/b79ebe27-90c9-4430-894a-e7daae2d86cc